İKT

Azərbaycanda sosial şəbəkələrdən daxil olan müraciətlərin 94,7%-i bir dəqiqəyə cavablandırılan mobil operator
22 AVQUST
134

Azərbaycanda sosial şəbəkələrdən daxil olan müraciətlərin 94,7%-i bir dəqiqəyə cavablandırılan mobil operator

2019-08-22 15:02:00

Fins.az xəbər verir "Nar" abunəçilərinə, Çağrı Mərkəzləri nar.az internet səhifəsi ilə yanaşı, sosial media vasitəsilə də yüksəkkeyfiyyətli və operativ müştəri xidmətləri göstərməkdə davam edir. Bu barədə mobil operatorun 6 aylıq nəticələrinin əks olunduğu hesabatda bildirilib. Məlumatda qeyd olunur ki, son 6 ay ərzində mobil operatorun sosial şəbəkələri vasitəsilə abunəçiləri tərəfindən 115 mindən çox müraciət daxil olub. Sosial şəbəkələr vasitəsilə daxil olmuş müraciətlərin 94,7%-i bir dəqiqə ərzində cavablandırılıb.

© Materiallardan istifadə edərkən hiperlinklə istinad olunmalıdır